Noi...

Suntem plini de egoism, de ura.. Suntem plini de noi... Si totusi suntem atat de simpli.. Eu sunt atat de curioasa, de iertatoare, de rea... Tu esti atat de orgolios, atat de sec uneori... Si totusi suntem atata de diferiti... Tu ai nevoie de Libertate si o ai.. Eu am nevoie de gram de nebunie si o am pe a ta..! Ma pot preface ca sunt fericita, iar tu te poti preface ca nu-mi vezi tristetea din ochi... Niciodata tu nu-mi vei confirma un adevar.. Sau vreun raspuns la o intrebare... unul sincer...! Daca ti la mine atat de mult, de ce nu o faci pentru totdeauna..? Nu. Asta nu se poate..! Tie iti plac povestile cu sfarsit...! Stii ca aici, numai tu contezi! Te-am tradat? Arata-mi cu degetul pe inima ta unde si cum? Vreau doar un raspuns sincer... Sunt doar eu a ta??? 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Furtuna dragostei!

Orizontul tau nu exista!

Ma urasc...!